29 Kasım 2012 Perşembe

Ablamın Askılı Tişörtten Taşan Memeleri


Hava sicak oldugundan damda yatiyorduk bizde ablamda bende damdaydik ablam uyumustu kisa bir sort dapdar götü meydanda pürüzsüz bacaklar götünün çatali remen ortada üzerinde askili bir badi memelri sagdan soldan pirtmis baslari gel gel diyordu sankikarsimda duruyordu bende çok kötü olmustum yanina yaklastim vede elimi götüne sürmeye basladim çok hosuma gidiyordu sonra yavas yavas ellemeye basladim

oksuyordum kendimden geçiyordum daha sonra daha ileriye gitmeye karar verdim elimi sortundan içine soktum tangasinin ipiyel oynamaya basladim ama o farkinda deildi uykusu agirdi sonra yavas yavas elimi göt deligine getirip elliyordum yavas yavas amcigina elimi vuruyordum çok hos duruyordu vede birgün ablam banyo yaparken kapinin arasinda küçük çok ufak bir delik vardi evlenmeden bir gün öncesiydi ablamin isiklari kapattim sadece banyonun isigi açik kalmisti bende delikten yavasça tecavüz hikayeleri bakmaya basladim ablam amcigini tiras ediyordu vede tas gibi ami vardi cok güzeldi nerdeyse kapiyi kirip içeriye girip o amcigi opecektim memeleri dik vede küçüktü çok güzeldi evlenmeden oncede bir kilodunu aldim ve sakladim her zaman kokliyorum ve aklima getiriyorum

0 yorum:

Yorum Gönder